ariz's FotoPage

By: ariz imran

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 21-Jan-2009 07:09 Email | Share | | Bookmark
~Love them lots~

 


Tuesday, 4-Nov-2008 02:51 Email | Share | | Bookmark
Ariz's Birthday

Takde apa2 pun utk besday ariz kali ni sambut kat umah mama Che Moh aje. mama belikan kek power ranger dan abah belikan motorsikal elektrik. Main lah kat sejam kemudian tersadai ajer motor tu kat rumah. Membazir betul ngan toys2 ni sumer..


Monday, 27-Oct-2008 02:59 Email | Share | | Bookmark
Akikah Hadi

First time mama buat makan-makan dalm skala besar sikit sejak masuk umah baru hampir 3 tahun lalu. Sempena ngan kenduri akikah baby Hadi, mama buat kenduri beriani kambing. Tempahan spesel dari Syed Abdullah, tokey masakan kambing yang terkenal seantero Kemaman . Alhamdulillah sumer berjalan ngan baik, cumanya mama bz melayan tetamu jdnya langsung tak ambik gambar. Ada sekeping dua masa sebelum majlis ajer. So tempek aje lah walopun x berapa nak sesuai.


Wednesday, 1-Oct-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Raya Puasa 2008

Ariz dikelilingi anak anak gadis
Hari raya pun masih nak isap jari
ciom adik dipagi raya
View all 5 photos...
Raya tahun ni kami beraya di Beladau. Petang sikit baru balik ke Paka pulak. tahun ni pertama kali beraya dengan tambahan ahli keluarga baru.


Friday, 20-Jun-2008 13:38 Email | Share | | Bookmark
Adik saya dah keluar!

Sukanya hati Ariz dah dpt adik baru..
so lepas ni fp ni akan dikongsi bersama antara Ariz dan Hadi..


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net